ingilizce türkçe çeviri

Ιδανικό ή φυσιολογικό ποσοστό σωματικού λίπους
Υγιεινή Ζωή
Φυσική κατάσταση
Σύσταση σώματος
Ιδανικό % σωματικού λίπους

Ιδανικό ή φυσιολογικό ποσοστό σωματικού λίπους

Πριν μιλήσουμε για το φυσιολογικό ποσοστό λίπους, καλό είναι να γνωρίζετε και κάποιες παραμέτρους που το καθορίζουν:

  1. Γενικότερα, οι γυναίκες έχουν περισσότερο λίπος από τους άντρες.
  2. Υπάρχει μια γενικότερη αύξηση του συνολικού σωματικού λίπους με την ηλικία.
  3. Το σωματικό λίπος ποικίλλει κατά πολύ ανάλογα με την ηλικία, το φύλο και την κληρονομικότητα.
  4. Τα επιθυμητά ποσοστά λίπους στους αθλητές είναι μικρότερα από το γενικότερο πληθυσμό, 5-12% περίπου για τους άντρες και 10-16% περίπου για τις γυναίκες, αλλά μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το είδος του αθλήματος.

Πολλές μελέτες έχουν δείξει σημαντική συσχέτιση ανάμεσα στην επίδοση του αθλητή και το Ποσοστό Σωματικού Λίπους.

Όσο υψηλότερο ποσοστό σωματικού λίπους υπάρχει, τόσο φτωχότερη είναι η επίδοση του αθλητή στα περισσότερα αθλήματα ειδικότερα σε εκείνα που απαιτούν μεταφορά στο χώρο.

Ο μέσος άνδρας χωρίς περιττό λίπος έχει περίπου 15% ολικό λίπος εκ των όποιων το 10-12% είναι αποταμιευτικό λίπος και το υπόλοιπο 3-5% είναι δομικό.

Ενώ μια μέση γυναίκα χωρίς περιττό βάρος έχει ολικό λίπος 20-26%, ανάλογα με τον αριθμό των παιδιών που έχει κάνει, εκ των όποιων το 8-12% είναι το δομικό λίπος.

Ωστόσο για τις περισσότερες γυναίκες (με εξαίρεση την εγκυμοσύνη) το λίπος μάλλον παρά η μυϊκή μάζα είναι που επηρεάζει περισσότερο το σωματικό βάρος. Μεταξύ της ηλικίας 30 - 60 το ποσοστό λίπους σε αγύμναστες γυναίκες αυξάνει σταθερά με μέσο όρο αύξησης 1,5 - 2% ανά δεκαετία.
 
Ποσοστό μεγαλύτερο του 25% στους άνδρες και 35% για τις γυναίκες αυξάνει τον κίνδυνο για πλήθος νοσημάτων, όπως καρδιαγγειακά, διαβήτη, ορισμένες μορφές καρκίνου κ.α.

Όμως και ποσοστό λίπους μικρότερο του 5% για τους άντρες και μικρότερο του 10% για τις γυναίκες αυξάνει επίσης τους κίνδυνους για την υγεία καθώς ο ανθρώπινος οργανισμός περιέχει μια απαραίτητη ποσότητα σωματικού λίπους, το οποίο είναι απαραίτητο για την διατήρηση της θερμοκρασίας του σώματος, την παραγωγή ενέργειας, την παραγωγή σημαντικών ορμονών, την απορρόφηση και μεταφορά των λιποδιαλυτών βιταμινών A, D, E και K, τον μεταβολισμό του σακχάρου και την παραγωγή της λιποπρωτεινικής λιπάσης (απαραίτητο ένζυμο για τον μεταβολισμό του λίπους).

Δεν θα πρέπει λοιπόν κάποιος να είναι υπερβολικός στην απώλεια λίπους. Δεν μπορούμε να μην έχουμε καθόλου λίπος στον οργανισμός μας!


BeStrong.org.gr - 27.03.14

mersin escort
porno seyret istanbul escort ara sirinevler escort bahçelievler escort izmir escort
ankara escort buca escort izmir escort ümraniye escort maltepe escort
kartal escort kartal escort kurtköy escort gaziantep escort istanbul escort bayan
matcha çayı fiyat hesaplamalı terazi sex izle travesti porno Pendik Escort
Kartal Escort Ataşehir Escort Ataşehir Escort Ümraniye Escort Tuzla Escort
Pendik Escort Maltepe Escort Kadıköy Escort Kartal Escort Sincan Escort
sikiş izle porno izle Eryaman Escort Etlik escort Ankara Escort
Ankara Escort Ankara Escort Ankara Escort Çankaya escort Antalya escort
beylikdüzü escort esenyurt escort taksim escort şişli escort porno italiano
eskişehir escort eskişehir escort bayan rus porno bahçeşehir escort bahçeşehir escort
beylikdüzü escort beylikdüzü escort