travesti
Υγιεινή Ζωή
Φυσική κατάσταση
Άσκηση & φυσικές δραστηριότητες
Πριν ξεκινήσετε την άσκηση
Επιλέξτε δραστηριότητα

Επιλέξτε αθλητική δραστηριότητα

Όπως αποδεικνύει η ιστορία, όσο βελτιώνεται το βιοτικό επίπεδο μιας κοινωνίας, ή όσο περισσότερο πλησιάζει στον πλούτο και την ευημερία τόσο ο ελεύθερος χρόνος των ανθρώπων μειώνεται ταυτόχρονα με το επίπεδο της φυσική τους κατάστασης.

Έφυγαν εκείνες οι μέρες όπου οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά το μυϊκό τους σύστημα πηγαίνοντας για κυνήγι στην φύση.

Ήταν μια καθημερινή δραστηριότητα που από αυτήν εξαρτιόταν η καθημερινή τους διατροφή επομένως και ζωή!

Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει!

Οι άνθρωποι λόγω των ανέσεων που τους προσφέρει η τεχνολογία χρησιμοποιούν όλο και λιγότερο το μυϊκό τους σύστημα. Η ανθρώπινη κίνηση έχει περιοριστεί μεταξύ σπιτιού και δουλειάς. Αλλά και εκεί έχουν αναλάβει ρόλο τα μέσα μεταφοράς, τα αυτοκίνητα και οι μοτοσικλέτες.

Δεδομένου ότι έχουμε γίνει μια μηχανοκίνητη και τεχνολογικά εξελιγμένη κοινωνία, το να αποκτήσει κάποιος ένα καλλίγραμμο κορμί με καλή φυσική κατάσταση είναι πραγματικά μια πρόκληση! Εντούτοις, υπάρχουν πολλές επιλογές για να αποκτήσετε καλή φυσική κατάσταση, που θα μπορούσαν να ταιριάξουν με τον τρόπο της ζωής σας και τις ανάγκες που έχετε.

Πραγματικά, υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές που ακόμη και να τις ταξινομήσει κάποιος όλες αυτές αποτελεί μια πρόκληση! Στην συνέχεια σας παραθέτουμε μια σειρά επιλογών που θα σας βοηθήσει να καθορίσετε ποιος τύπος δραστηριότητας φυσικής κατάστασης είναι καταλληλότερος για εσάς.


Είστε μοναχικός ή κοινωνικός;

Δεν σας αρέσει η πολυκοσμία και είστε μοναχικός τύπος; Ή σας αρέσουν οι κοινωνικές σχέσεις και θέλετε να γυμνάζεστε με παρέα αφού θεωρείτε ότι μόνος σας θα πλήξετε; Όπως και να έχει σε οποία κατηγορία και αν ανήκετε παρακάτω θα βρείτε επιλογές που θα σας καλύψουν τις δικές σας ανάγκες.

Υπάρχουν αθλητικές δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν από ένα άτομο, οι δραστηριότητες αυτές ονομάζονται και ατομικά αθλήματα. Άλλες δραστηριότητες ενώ ονομάζονται ατομικά αθλήματα απαιτούν και την παρουσία δευτέρου ατόμου.

Τέλος οι δραστηριότητες εκείνες που γίνονται με πολλά άτομα ονομάζονται ομαδικά αθλήματα. Λάβετε υπόψη ότι οι ακόλουθες δραστηριότητες που ταξινομούνται ανά άτομο, ή  δυο άτομα μπορούν να λειτουργήσουν και με μια ομάδα π.χ. τρέξιμο, περπάτημα, aerobic. Μερικές ομαδικές δραστηριότητες μπορούν να γίνουν ευχάριστα και από δυο άτομα η ακόμα και από ένα.

  • Ατομικές αθλητικές δραστηριότητες. Aerobics, squash, περπάτημα, τρέξιμο, ποδηλασία, κολύμπι, πατινάζ, βάρη, κονιάκ, σκι, αναρρίχηση τοίχου.
  • Αθλητικές δραστηριότητες δύο ατόμων. Τένις, πολεμικές τέχνες, ορειβασία, χορός.
  • Ομαδικές δραστηριότητες. Ποδόσφαιρο, πετοσφαίριση, χόκεϋ, καλαθοσφαίριση.

Ημέρα ή βράδυ;

Είναι ένα φυσικό ερώτημα που σίγουρα έχετε. Πότε πρέπει να εντάξετε την αθλητική σας δραστηριότητα κατά την διάρκεια του εικοσιτετραώρου; Το πρωί μόλις ξυπνήσετε η αργά το απόγευμα προς βράδυ αφού έχετε τελειώσει άλλη μια δύσκολη ημέρα; Δεν υπάρχει κάποια επιστημονική απάντηση που να αποδεικνύεται ότι είναι καλύτερα το πρωί ή το βράδυ.

Πρώτα από όλα εξετάστε το βιολογικό ρολόι και τους ρυθμούς του σώματος σας. Υπάρχουν υποστηρικτές ισχυρίζονται ότι καλύτερα είναι η πρωινή προπόνησης και άλλοι που υποστηρίζουν την βραδινή προπόνησης.

Αν ξυπνάτε εύκολα και νωρίς χωρίς πρόβλημα, εντάξετε τις αθλητικές σας δραστηριότητες το πρωί. Οι υποστηρικτές της πρωινής προπόνησης υποστηρίζουν, ότι μεταξύ την προπόνησης έχουν την ενέργεια που χρειάζονται για να ανταποκριθούν στο ημερήσιο πρόγραμμα τους. Η πρωινή προπόνηση τους καθιστά ενεργητικούς, δημιουργικούς και παραγωγικούς στην εργασία τους.

Τα δεδομένα της επιστημονικής κοινότητας για την απογευματινή-βραδινή προπόνησης λένε ότι, το ρολόι του ανθρώπινου οργανισμού ξυπνάει στις πέντε το απόγευμα. Επίσης ότι την καλύτερη απόδοση ο οργανισμός την επιτυγχάνει μεταξύ πέντε και εννέα το βράδυ.

Ο πιο δημοφιλής χρόνος για άσκηση είναι το απόγευμα προς βράδυ. Χαρακτηριστικό είναι ότι η βραδινή προπόνησης επιφέρει αλλαγές στον ρυθμούς του οργανισμού αφού τον βοηθά να χαλαρώσει διαλύοντας τις ανησυχίες και την πίεση της ημέρας. Η τελική επιλογή για το πότε θα εντάξετε τις αθλητικές σας δραστηριότητες, είναι αποκλειστικά δική σας.

Η επιλογή θα γίνει βάση του δικού σας ημερήσιου προγράμματος και το κατά πόσο εσείς αισθάνεστε άνετα να προπονηθείτε πρωί ή βράδυ. Τελικά ότι ώρα και να το εντάξετε δεν έχει και μεγάλη σημασία. Σημασία έχει που το πήρατε απόφαση να αποκτήσετε την συνήθεια της προπόνησης. Είναι η συνήθεια που θα εντάξει το Fitness στην ζωή σας ως αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας!
 

Εσωτερικός ή υπαίθριος χώρος;

Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να ασκηθούν σε εσωτερικούς χώρους όπως παράδειγμα στα γυμναστήρια. Θέλουν να έχουν την αίσθηση της ελευθερίας και οι κλειστοί χώροι τους στερούν αυτό το αίσθημα. Αντίθετα υπάρχουν και εκείνοι που δεν μπορούν να προπονηθούν σε υπαίθριους εξωτερικούς χώρους παρα θέλουν μόνο σε εσωτερικούς. Παρακάτω θα δείτε τον διαχωρισμό των αθλητικών δραστηριοτήτων βάση το που πραγματοποιούνται σε εξωτερικούς ή υπαίθριους χώρους.

  • Δραστηριότητες εσωτερικού χώρου. Aerobics, squash, χορός, πολεμικές τέχνες, αναρρίχηση τοίχου και όλες οι δραστηριότητες των γυμναστηρίων και γενικότερα των κέντρων Fitness.
  • Υπαίθριες δραστηριότητες. Ποδηλασία, τρέξιμο, περπάτημα, ορειβασία, σκι βουνού-θαλάσσης, αναρρίχηση, ποδόσφαιρο, πατινάζ με ρόδες, καγιάκ, snowboard κ.α.

Πόσο ριψοκίνδυνοι είστε;

Τις αθλητικές δραστηριότητες μπορούμε να τις ταξινομήσουμε βάση της επικινδυνότητας τους. Αν έχετε φόβους και δεν σας αρέσει ο κίνδυνος επιλέξτε δραστηριότητες με χαμηλό δείκτη επικινδυνότητας. Αν πάλι σας αρέσει η αδρεναλίνη δεν έχετε να επιλέξετε από τις δραστηριότητες με τον υψηλό δείκτη επικινδυνότητας.

  • Δραστηριότητες με χαμηλό δείκτη επικινδυνότητας. Τρέξιμο, χορός, ομαδικά μαθήματα αεροβικής, περπάτημα, τένις, προπόνησης με βάρη, κολύμπι.
  • Δραστηριότης με υψηλό δείκτη επικινδυνότητας. Πατινάζ, ορειβασία, σκι, ορειβασία, καγιάκ, πολεμικές τέχνες.

Όταν αποφασίσετε ποιος τύπος δραστηριότητας σας ταιριάζει, να λάβετε υπόψη ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο σπουδαίο από την απόφαση και την επιλογή την οποία κάνατε να ξεκινήσετε κάποια αθλητική δραστηριότητα.

Θα χρειαστείτε θέληση, πειθαρχία καθώς και εστίαση στους στόχους σας για να πετύχετε. Η ανταμοιβή η οποία θα εισπράττετε στην διάρκεια του ταξιδιού σας, στον μαγικό κόσμο του Fitness, θα είναι συνεχόμενη και θα καταλάβετε ότι άξιζε η κάθε προσπάθεια!


BeStrong.org.gr - 28.03.14
trv bursa adana travestileri